معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان به دنبال کارهای اداری هستند، گفت: ‌باید به سمت توسعه خوداشتغالی و کارآفرینی حرکت کنیم.
کد خبر: ۴۵۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 10 July 2017
حمید ذکاء‌اسدی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار‌داشت: این جلسه با محوریت مشارکت‌های اجتماعی و اوقات فراغت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه خانه‌های جوان در مرکز استان و شهرستان‌ها باید جدی گرفته شود گفت: توسعه این خانه‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها بسیار اثر‌گذار بوده و محلی مناسب برای حضور جوانان و استفاده از ظرفیت‌ها و شکوفایی آنها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: با ادغام دو بخش ورزش و جوانان، موضوع جوانان کمتر مورد توجه قرار گرفته و این موضوع در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان کرمان تمام دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها، مشاور جوان دارند خاطر‌نشان کرد: استفاده از این ظرفیت می‌تواند مقدمه انجام کارهای بزرگتر برای جوانان باشد.

ذکاء‌اسدی با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیر‌کل ورزش و جوانان استان نیز از نیروهای جوان انتخاب شده است گفت: باید مانند دوران دفاع مقدس از ظرفیت جوانان استفاده کرد و در آن دوران نیز بسیاری از فرماندهان از بین جوانان این کشور بودند.

وی بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در استان تاکید کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از جوانان به دنبال کارهای اداری هستند که این امکان در کشور وجود ندارد و برای توسعه کشور باید به سمت توسعه خوداشتغالی و کارآفرینی حرکت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه بحث تشکیل سمن‌ها بسار مهم است اما باید کار با کیفیت انجام شود تصریح کرد: باید این امر با ارائه آموزش‌های تخصصی به سمن‌ها و اعضای آن در دستور کار قرار گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار