مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱۰ اقامتگاه‌های بوم گردی در استان راه‌اندازی شد، گفت: افزایش و توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان کرمان در سال جاری نیز پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 10 July 2017
محمود وفایی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار‌داشت: تعداد پروژه های میراث فرهنگی در استان کرمان نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از 49 پروژه به 69 پروزه رسیده است گفت: این پروژه‌ها در راستای توسعه گردشگری در استان کرمان تعریف شده است.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه در سال گذشته 110 اقامتگاه‌های بوم گردی در استان راه‌اندازی شد افزود: افزایش و توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی در استان کرمان در سال جاری نیز پیگیری می‌شود و حداقل راه‌اندازی 50 اقامتگاه دیگر برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل در استان کرمان همکاری لازم در بحث گردشگری را ندارند تصریح کرد: بانک ها باید در این زمینه ورود کنند و فقط صندوق کارآفرینی امید، همکاری خوبی با میراث فرهنگی و توسعه گردشگری استان داشته است.

وفایی با بیان اینکه تاکید استاندار کرمان بر معرفی جاذبه‌های گردشگری استان است گفت: متاسفانه از این نظر بسیار عقب هستیم و باید زیبائی‌های استان به کشور و خارج از کشور بیشتر از گذشته معرفی شود که نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی اظهار‌داشت: برای اجرای چند پروژه بزرگ گردشگری در استان کرمان شامل مناطق خَبر، هنزا، شهداد و ... 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار