مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه شورای شهر جدید باید جلسات با مسئولین فرهنگی استان و شهر کرمان را افزایش دهد گفت: کمیسیون حقوق شهروندی به کمیسیون‌های شوراهای شهری کرمان اضافه شود.
کد خبر: ۴۶۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 16 July 2017
زهرا موسی‌پور امروز صبح در نشست علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان با منتخبین شورای پنجم شهر کرمان اظهار‌داشت: مسائل فرهنگی زیر پوست شهر کرمان نباید نادیده گرفته شود.

وی در تشریح وظایف شوراهای اسلامی شهر بر اساس اصل 100 قانون اساسی گفت: وظایف شوراها بر اساس این اصل، پیشبرد سریع برنامه‏‌های‏ اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏، بهداشتی‏، فرهنگی‏، آموزشی‏ و سایر امور رفاهی‏ از طریق‏ همکاری‏ مردم‏ با توجه‏ به‏ مقتضیات‏ محلی‏ است که بحث برنامه‌ای اجتماعی و فرهنگی در این دوره از زمان بسیار با اهمیت است.

مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی دغدغه نظام و مسئولان در کشور است افزود: شورای پنجم باید در کنار فعالیت‌های عمرانی، موضوع فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار دهد و از اولویت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه طرح نجات در برخی محله‌های شهر کرمان در حال اجرا است خاطر‌نشان کرد: انتظار داریم شورای جدید در توسعه این طرح به سایر محلات کمک کند.

موسی‌پور با بیان اینکه زیر‌ساخت‌های فرهنگی شهر از مسجد، مدرسه، خانه فرهنگ و کتابخانه باید توسعه پیدا کند گفت: امروز افزایش نجات اجتماعی در جامعه بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر اعتدال در تقسیم بودجه شهری را مدنظر داشته باشد افزود: در بعضی خیابان‌های شهر، لوستر‌ها عوض می‌شوند اما در بعضی خیابان‌ها امکانات لازم وجود ندارد.

دبیر شورای حقوق شهروندی استان کرمان با بیان اینکه شورای شهر جدید باید جلسات با مسئولین فرهنگی استان و شهر کرمان را افزایش دهد گفت: کمیسیون حقوق شهروندی به کمیسیون‌های شوراهای شهری کرمان اضافه شود.

مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه فضاهای سبز شهر کرمان تنوع لازم را ندارند تصریح کرد: می‌طلبد با تنوع لازم در طراحی فضاهای سبز شهری حضور بیشتر مردم و استفاده از بوستان‌ها را فراهم کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار