مدیر‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه ریزگردها در جنوب استان کرمان باعث کاهش دید شده است گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.
کد خبر: ۴۶۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 16 July 2017
مسعود جمیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در جیرفت اظهار‌داشت: طبق اعلام هواشناسی در ده روز ناپایداری جوی در جنوب استان کرمان وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در سه منطقه از جنوب از جمله سربیژن، جهاد‌آباد و رمشک بارندگی داشتیم که خسارتی نداشته است.

مدیر‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان عنوان کرد: عصر امروز در بستری از مناطق جنوب ریز گردهایی داشتیم که خسارتی نداشت.

وی با بیان اینکه رودبار‌جنوب بیشترین ریزگردها را داشته است، بیان کرد: خوشبختانه این ریزگردها نیز هیچگونه خسارتی نداشته است.

جمیلی افزود: با شروع ریزگردها همکاران راهداری بلافاصله به منطقه اعزام شدند و تمهیدات لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه ریزگردها در جنوب استان کرمان باعث کاهش دید شده است گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

مدیر‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خاطر‌نشان کرد: رانندگان و مردم قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت محورهای ارتباطی مقصد سفر با شماره 141مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند تا در طول مسیر برای آنها مشکلی پیش نیاید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار