رئیس اورژانس اجتماعی شهرستان رفسنجان با اشاره به ۴۲ تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی رفسنجان در سال جاری، گفت: از این تعداد ۲۰ مورد مربوط به کودک آزاری بوده است.
کد خبر: ۴۶۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 16 July 2017
حسین محمدی شنبه شب در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: در سال ۹۵ تعداد ۱۲۸ مورد تماس تلفنی مرتبط با اورژانس اجتماعی رفسنجان انجام شده که شامل کودک آزاری، همسر آزاری، دختران آسیب دیده و در معرض آسیب، سالمندآزاری، اقدام به خودکشی و... بوده است.

وی افزود: کودک آزاری بیشترین موارد ارجاعی اورژانس اجتماعی رفسنجان در سال گذشته بوده است

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷۵ مورد کودک آزاری به اورژانس اجتماعی رفسنجان گزارش شد، ادامه داد: متاسفانه در ۹۹ درصد این موارد به خاطر فقر و اعتیاد والدین منجر به کودک آزاری شده است.

رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان بیان داشت: از تماس های دریافتی سال قبل، ۱۱۲ مورد منجر به اعزام تیم سیار و ۳۶ مورد ارجاع به مداخلات اجتماعی شده که تیم های تخصصی مداخلات اجتماعی در وهله اول سعی به بازگشت فرد آسیب دیده به کانون خانواده را دارند و در غیر اینصورت به مراکز نگهداری بهزیستی ارجاع داده خواهد شد.

محمدی ابراز داشت: در سال جاری تاکنون ۴۲ مورد تماس تلفنی مربوط به مأموریتهای اورژانس اجتماعی داشتیم که از این موارد ۲۰ مورد مربوط به کودک آزاری، شش مورد زنان و دختران آسیب دیده و چهار مورد همسرآزاری بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار