استاندار کرمان با اشاره به اینکه شورای شهر پنجم، نیروی جدید شاغل به شهرداری اضافه نکند گفت: دو سوم بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری و حقوق می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 17 July 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز در نشست با منتخبین شورای پنجم شهر کرمان اظهار‌ داشت: باید شکرگذار خدا باشیم که در نظامی اسلامی زندگی می‌کنیم که مبتنی بر رای مردم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: این نظام به‌گونه‌ای طراحی شده که برای هر دوره خود نیازمند رای مردم است و انتخابات نیز در هر دوره نسبت به گذشته شفاف‌تر برگزار می‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم ایران با رای حرف خود را به کرسی می‌نشانند و مثل بعضی جاها در دنیا با سنگ حرف نمی‌زنند افزود: مردم افرادی را انتخاب می‌کنند که مطالبه‌گر باشند و انتظارات مردم و عملکرد مدیران از طریق رسانه‌های بیدار منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اراده استان بر پشتیبانی از شهر کرمان به‌عنوان مرکز استان است، خاطر‌نشان کرد: از روز اول توسعه عادلانه در استان را در دستور کار قرار داده‌ایم و شخصا بیش از 15 مرتبه به شهرستان قلعه‌گنج سفر کردم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و روستا نباید بنگاه سیاسی باشد و کار شورا سیاسی نیست گفت: تمام دغدغه شورای اسلامی باید بهبود وضعیت زندگی مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه دو سوم بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری و حقوق می‌شود افزود: با این بودجه باقیمانده فقط می‌شود جداول را رنگ‌آمیزی کرد و پولی باقی نمی‌ماند تا هزینه کارهای عمرانی شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه شورای شهر پنجم، نیروی جدید شاغل به شهرداری اضافه نکند و این به صلاح کرمان نیست تصریح کرد: منافع شخصی و گروهی و سیاسی را بر منافع مردم ترجیح ندهید و تمام وقت خود را برای مردم و توسعه شهر بگذارید.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگی در شهر کرمان در حال اجراست گفت: رئیس‌‌جمهور و تعدادی از وزرا از پروژه‌های شهری کرمان بازدید کرده و همه آن‌ها را تائید کردند.

رزم‌حسینی بر توسعه ورزش همگانی در استان و شهر کرمان تاکید کرد و افزود: در حوزه میراثی تقریبا همه ابنیه‌های تاریخی در شهر کرمان مرمت و یا در حال مرمت و بازسازی هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار