مدیر شبکه بهداشت شهرستان قلعه‌گنج با اشاره به رشد ۴۰ خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان، گفت: این افزایش شامل پزشک، ماما و نیروی بهداشتی است.
کد خبر: ۴۶۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 17 July 2017
محمدباقر امیرشکاری صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به وجود محرومیت در این منطقه، اظهار داشت: برای رفع محرومیت از این منطقه اقدامات قابل توجهی در زمینه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

 وی یکی از اقدامات چشمگیر دولت در زمینه ارتقای سلامت را اجرای طرح تحول سلامت دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح در جنوب استان کرمان دستاوردهای قابل توجهی را برای مردم منطقه داشته است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان قلعه‌گنج با بیان اینکه 40 درصد تیم سلامت طی اجرای طرح تحول سلامت در این منطقه افزایش داشته است گفت: این افزایش شامل پزشک، ماما و نیروی بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه مطب دندانپزشکی در زمینه ارائه خدمات داندانپزشکی در مراکز سرخ‌قلعه، محمدآباد و چاه‌دادخدا فعالیت دارند.

امیرشکاری با اشاره به اقدامات این نهاد، عنوان کرد: رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان شهدای قلعه‌گنج  برای نخستین بار در پنج شهرستان جنوب کرمان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: شش پزشک عمومی و دو پزشک متخصص اطفال و داخلی در بیمارستان شهدای قلعه‌گنج در راستای خدمت رسانی به مردم این شهرستان جذب شده است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان قلعه‌گنج با بیان اینکه 10 مرکز بهداشتی درمانی، شش پایگاه سلامت  شهری، 45 خانه بهداشت فعال در شهرستان قلعه گنج خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه ارائه می‌کنند، بیان کرد: 17 خانه بهداشت در حال حاضر آماده بهربرداری در این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 21 پزشک خانواده و  18 ماما در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان مشغول به ارائه خدمت هستند.

امیرشکاری با اشاه به فعالیت سه آزمایشگاه  تشخیص طبی در مناطق محمد‌آباد،  سرخ‌قلعه  و چاه‌دادخدا اظهار داشت: جذب 18 مراقب سلامت از بین فارغ‌التحصیلان بومی شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت در منطقه است که ارائه خدمات بهتر به مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی سلمانیه در سال 94 با جمعیتی بالغ بر 8 هزار نفر گفت: راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای صولان در 110 کیلومتری  از مرکز شهرستان و افتتاح دو خانه بهداشت مرکز رمشک در سال گذشته در ده بالا و سورگاه در 120کیلومتری مرکز شهرستان از دیگر اقداماتی است که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار