مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب شهر کرمان، ۷۵۰ لیتر بر ثانیه کسری آب داریم گفت: مردم از کولرهای آبی در سیتم سرمایشی استفاده می‌کنند که مصرف آب زیادی دارد.
کد خبر: ۴۶۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 17 July 2017
محمد طاهری امروز در نشست استاندار کرمان با منتخبین شورای پنجم شهر کرمان اظهار‌ داشت: شهر کرمان تنها کلان‌شهر کشور است که 100 درصد آب شرب آن از منابع زیرزمینی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 106 حلقه چاه در دشت جوپار، قریه‌العرب و حسین‌آباد آب شرب شهر کرمان را تامین می‌کنند گفت: در حال حاضر 2 هزار و 750 لیتر بر ثانیه نیاز اسمی آب شرب شهر کرمان است و حداکثر هزار و 970 لیتر بر ثانیه می‌توانیم تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه برای تامین آب شرب شهر کرمان، 750 لیتر بر ثانیه کسری آب داریم افزود: مردم از کولرهای آبی در سیتم سرمایشی استفاده می‌کنند که مصرف آب زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در مدت چهار سال گذشته 175 کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال آب شهر کرمان بازسازی شد خاطر نشان کرد: 195 کیلومتر شبکه جدید انتقال نیز احداث شده است.

طاهری با بیان اینکه 43 حلقه چاه جدید برای تامین آب شرب حفر کرده‌ایم گفت: تسریع در اجرای پروژه انتقال آب صفارود به کرمان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت تنها 12 درصد از شهر کرمان تحت پوشش شبکه فاضلاب بود افزود: در حال حاضر پوشش شبکه فاضلاب شهر کرمان به بیش از 30 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه تصفیه خانه شماره دو شهر کرمان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تصریح کرد: این پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان در حال اجرا است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار