کاروان ۲۴ نفره ۲۱ شهید گمنام و سه شهید شناسایی‌شده دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه شهر کرمان شد.
کد خبر: ۴۶۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 18 July 2017
دقایقی پیش پرواز شماره 1053 فرودگاه کرمان حامل 21 شهید گمنام و سه شهید شناسایی‌شده دوران دفاع مقدس به زمین نشست.
 
پیکر مطهر شهیدان والامقام محمدعلی صادقی فرزند حسن، عباس اسدی‌پور‌گوکی فرزند ماشاءالله و شهید اسماعیل هنری فرزند محمدحسین شهدای شناسایی شده استان کرمان هستند که وارد فرودگاه کرمان شدند.
 
 
کاروان این شهیدان فردا صبح به شهرستان سیرجان منتقل و مراسم استانی استقبال و تشییع شهدا امروز سه‌شنبه‌ شب 27 تیر‌ماه جاری با حضور مردم شهید‌پرور استان و مسئولان از سه‌راهی کرمان شهر سیرجان به سمت حسینیه حضرت امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.
 
همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق‌(ع) مراسم استقبال و وداع با پیکرهای مطهر این شهدا، علاوه بر محل تدفین، در تعدادی از شهرهای دیگر استان نیز برگزار و شهدا در یادواره‌های متعدد شهدا شرکت می‌کنند.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار‌داشت: بخش چاه‌دادخدای و دهستان رمشک در شهرستان قلعه‌گنج، بخش آسمینون نودژ واقع در شهرستان منوجان، حوزه علمیه امام صادق‌(ع) شهرستان جیرفت و بخش ساردوئیه به مرکزیت شهر درب‌بهشت از مناطق جنوبی استان کرمان است که تعدادی از شهدای گمنام در آنها تدفین می‌شود.
 
مهدی مهدی‌زاده از تدفین دو شهید گمنام در شهر کرمان خبر داد و گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام در مرکز استان کرمان و در بیت‌الزهراء‌(س) حسینیه سردار حاج قاسم سلیمانی و هوانیروز کرمان به خاک سپرده می‌شوند.
 
وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر کرمان صبح روز پنجشنبه 29 تیر‌ماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) با حضور هیئت‌های عزاداری و سینه‌زنی از حسینیه ثارالله شهر کرمان به سمت بیت‌الزهرا‌(س) برگزار می‌شود.
 
فرماندار شهرستان رفسنجان نیز اظهار‌داشت: پیکر مطهر شهید محمدعلی محمدصادقی پس از 33 سال فراق، صبح چهارشنبه 28 تیر‌ماه جاری از سمت شهرستان سیرجان وارد شهر سرچشمه و رفسنجان می‌شود و مورد استقبال قرار می‌گیرد.
 
وی خاطر‌نشان کرد: مراسم وداع با شهید صبح روز پنجشنبه 29 تیر‌ماه در حسینیه ثارالله رفسنجان همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار و از ساعت هشت صبح تشییع از حسینیه تا میدان ابراهیم انجام می‌شود و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهرش، شهید محمدعلی محمدصادقی به سمت هرمزدآباد زادگاهش تشییع و خاکسپاری می‌شود.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار