امام جمعه رفسنجان از خاکسپاری شهید محمدصادقی در زادگاهش روستای هرمزآباد شهرستان رفسنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 18 July 2017
حجت الاسلام عباس رمضانی پور عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی تشییع شهید محمدصادقی با بیان اینکه شهید به همه مردم تعلق دارد، بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای مراسم تشییع و خاکسپاری شهید محمدصادقی تأکید کرد.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: رزمندگان آن دوران با حضور در جبهه ها به وظیفه خود عمل کردند که جمعی به شهادت رسیدند و جمعی به مقام جانبازی نایل شده و جمعی دیگر به اسارت درآمدند و اکنون ما باید به وظیفه خود در قبال شهدا عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهید محمدعلی محمدصادقی از شهدایی است که پس از ۳۳ سال پیکرش به زادگاهش بازمی گردد، تصریح کرد: بار سنگینی بر دوش ما قرار دارد تا نسبت به انجام تکلیف خود خوب عمل کنیم و مراسمی در خور شأن این شهید برگزار کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور ابراز داشت: شهدا در پیشگاه خداوند «عند ربهم یرزقون» هستند و خداوند درجات عالی برای شهدا قرار داده است لذا برای کسانی که دوران جنگ را درک نکردند حضور شهدا نیز مایه برکت است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: شهدایی که پس از سالها دوری شناسایی می شوند و به زادگاهشان برمی گردند نوعی آزمون الهی برای ما رقم می زنند که باید از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

حجت الاسلام رمضانی پور اظهار کرد: چون شهید به همه ما تعلق دارد باید برنامه ای داشته باشیم که به نحو احسن مراسم شهید را از استقبال تا تشییع و خاکسپاری انجام دهیم.

وی با اشاره به خاکسپاری شهید محمدصادقی در زادگاهش روستای هرمزآباد، عنوان کرد: مردم انقلابی هرمزآباد که پس از سالها چشم شان از راه برداشته شده قطعا برای این شهید سنگ تمام خواهند گذاشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار