مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از صدور هزار و ۸۱۲ سند مالکیت تک برگ در سه ماه نخست سال جاری از طریق قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 19 July 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رضا طالبی زاده در تشریح عملکرد سه ماهه اداره کل ثبت استان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری هزار و ۸۱۲ سند مالکیت تک برگ بر اساس قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی صادر شده است.

وی ادامه داد: ارائه آمار دقیق از سوی ادارات تابعه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بسیار مهم و تمامی تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها در این اداره کل بر اساس آمارهای ارائه شده صورت می‌ گیرد.

طالبی زاده عنوان کرد: با تعامل خوب صورت گرفته توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با ادارات کل مرتبط با زمین و مسکن و همکاری موثر دادگستری استان، حفاظت از اراضی در وضعیت مناسبی قرار دارد و از تغییر کاربری بسیاری از زمین های کشاورزی و باغات جلوگیری شده است.

وی بیان کرد: نظارت مستمر بر عملکرد، اخلاق و تعهد کارکنان واحدهای ثبتی، رسیدگی به شکوائیه های واصله و عملکرد کمی و کیفی واحدهای ثبتی مانع از بروز هر گونه تخلف و بهبود خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمان می شود.

طالبی زاده یادآور شد: یکی از وظایف مهم ادارات ثبت اسناد و املاک و هیئت قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی رعایت دقیق قانون برای استحکام بخشیدن به سند رسمی در جامعه است.

وی با پر اهمیت شمردن نقش قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی در صدور سند مالکیت، از مالکین اراضی و ساختمان های دارای قولنامه های عادی دعوت کرد با توجه به نقش تسهیل کننده این قانون برای اخذ سند به ادارات ثبت مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار