حسین یکتا با اشاره به اینکه هر چه امام خمینی(ره) پیش‌بینی کرده بود به واقعیت پیوست گفت: رزمندگان اسلام می‌رفتند تا انتقام سیلی زهرا بگیرند و اراده آهنین بود.
کد خبر: ۴۶۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 19 July 2017
حسین یکتا عصر امروز در نشست تخصصی فعالان فضای مجازی استان کرمان اظهار داشت: وقتی امام خمینی(ره) فرمود سربازان من در قنداق هستند، کسی باور نمی‌کرد اما زمان جنگ به همه ثابت شد.

وی با اشاره به اینکه امام فرمود صدام رفتنی است و رفت، گفت: امام گفت جبهه، دانشگاه است و امروز اثر وضعی خون شهدا بر جامعه و اینکه یک استخوان از شهدا می‌آورند و جامعه را دگرگون می‌کند بر همه مشخص است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان را از بابت شعار "تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر" مسخره می‌کردند و می‌گفتند اگر مورچه هم بود تا به حال به کربلا رسیده بود افزود: چند سال است که آزادانه کربلا می‌رویم، اربعین پیاده‌روی می‌رویم و سرنوشت صدام و صدامیان چه شد.

وی با اشاره به اینکه امام جبهه و جنگ را مقدمه می‌دانست خاطرنشان کرد: امروز سردار سلیمانی به عنوان یک سرباز رهبری و دلسوخته انقلاب فرماندهی رزمندگان اسلام در دنیا را برعهده دارد.

یکتا با اشاره به اینکه امروز هم تا نمازخواندن در بیت‌المقدس یک یا حسین دیگر مانده است گفت: اگر امروز حرف امام خامنه‌ای را گوش ندهیم و عمل نکنیم، پشیمان خواهیم شد.

وی با بیان اینکه عالم به سرعت در حال گذر است و سرعت عالم شتاب پیدا کرده افزود: شیطان احساس خطر کرده است و شخصا لابی صهیونیسم را مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه مجمع جهانی پیاده‌روی اربعین در مجمع اروپا به ثبت رسیده است تصریح کرد: پیروزی جبه حق قطعی است و اگر دیر بجنبیم از این فیض الهی محروم می‌شویم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین خاکریز انقلاب اسلامی را جلوتر می‌برد گفت: بحث اربعین و پیاده‌روی اربعین را باید جدی بگیریم و از این ظرفیت در توسعه اسلام ناب محمدی(ص) استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هنوز حسین(ع) به دنیا معرفی نشده و امام حسین(ع) سفینه‌النجاه است افزود: به قول امام خامنه‌ای اربعین یک اتفاق نیست، بلکه یک پدیده برای حرکت و شتاب است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار