مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان کرمان با حضور ۲۷۶ کاراته‌کا از سراسر استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 22 July 2017
مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان کرمان 30 تیر‌ماه جاری با حضور 276 نفر از ورزشکاران این رشته از سراسر استان به میزبانی شهرستان کرمان و به مدت یک روز برگزار شد.

رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌و‌گو با اظهار‌ داشت: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر بسیجی استان جهت حضور در مسابقه قهرمانی کشور بسیج و لیگ‌های کشوری برگزار می‌شود.

مرتضی اخضمی با بیان اینکه حدود 276 نفر از جوانان کاراته‌کار استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند گفت: استعدادیابی نونهالان و نوجوانان برتر و انجام برنامه‌های پوششی و حمایتی لازم از آنها جهت رسیدن به سکوهای بین‌المللی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان کرمان است.

وی خاطر‌نشان کرد: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های کهنوج، بم، رفسنجان، راور و نواحی مقاومت بسیج حضرت رسول‌(ص) و حضرت امیر‌(ع) شهر کرمان برگزار شد.

قهرمانان مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان کرمان در رشته کاتا و در رده‌های سنی مختلف به شرح ذیل است.

در رده سنی زیر هشت‌سال محمد انکوتی دارنده مدال طلا و قهرمان این دوره از مسابقات، یاسین سیستانی حائز رتبه دوم و امیرحسین مسعودی‌پور و آراد یزدی‌زاده به‌طورمشترک سوم شدند.

همچنین در رده سنی 8 تا 11 سال سامان سیستانی دوم، دانیال قصاب‌زاده و محمد‌امین خواجه‌پور مشترکا سوم و یزدان قوام، قهرمان این دوره از مسابقات و دارنده مدال طلا شد.

در رده سنی 12 تا 14 سال، مهدی نظام‌آبادی به مقام اول و کسب مدال طلای این دوره از مسابقات دست یافت و دانیال مهدوی و محمدامین جوادی به ترتیب دوم و سوم شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار