وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ۲ هزار سمن جوانان در سطح کشور فعالیت می‌کنند گفت: سیاست جوان‌گرایی در وزارتخانه را در برنامه داریم و تعدادی از مدیران کل استانی از جوانان زیر ۴۰ سال انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۴۶۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 23 July 2017
مسعود سلطانی‌فر صبح امروز در جلسه با سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان اظهار‌داشت: اینکه می‌گویند با ادغام تربیت‌بدنی و سازمان جوانان، بحث جوانان نادیده گرفته شده، قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه در 20 سفری که از ابتدای مسئولیتم به استان‌ها داشته‌ام با سمن‌ها جلسه گذاشته و مشکلات انها را شنیده‌ام گفت: اعتبار سمن‌ها در سال 92، مبلغ 6 میلیارد تومان بود که در حال حاضر اعتبار بخش جوانان در وزارتخانه حدود 400 میلیارد تومان است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این مبلغ نسبت به گذشته 66 برابر شده است افزود: این در حالی است که اعتبار بخش ورزش نسبت به گذشته به این اندازه رشد نداشته است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار سمن جوانان در سطح کشور فعالیت می‌کنند خاطر‌نشان کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای جوانان مشاوره ازدواج است که در حال حاضر حدود 220 دفتر مشاوره ازدواج در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در داخل وزارت ورزش و جوانان سیاست جوان‌گرایی را در برنامه داریم گفت: برای انتصاب مدیران در استان‌ها از جوانان زیر 40 سال سن، استفاده کردیم و نتیجه گرفته‌ایم و این رویکرد را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه احیای سازمان جوانان در دولت تصویب شده و لایحه تقدیم مجلس شده است افزود: امیدواریم قبل از معرفی کابینه در مجلس بررسی شود و اگر هم نشد، اطمینان می‌دهیم که با جدیت امور مربوط به جوانان را پیگیری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبار هیئت‌های ورزشی بین سه تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است تصریح کرد: با استفاده از این منابع تلاش می‌کنیم که پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور تکمیل شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار