رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش آمار قربانیان مصرف مشروبات الکی در سیرجان به پنج نفر خبر داد و گفت:۱۱۴ نفر در این رابطه دچار مسمومیت شده اند.
کد خبر: ۴۶۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 24 July 2017
سید محمد صابری در گفتگو با خبرنگار در خصوص آخرین وضعیت آمار فوتی ها و مسمومیت های ناشی از مصرف مشروبات الکی در سیرجان اظهار کرد: تا ساعت شش صبح امروز ۱۱۴ نفر به دلیل اثرات سوء ناشی از مصرف این نوشیدنی مضر دچار مسمومیت شده اند.

وی از افزایش آمار فوتی ها به پنج نفر خبر داد و افزود: در حال حاضر ۵۰ نفر در بیمارستان های سیرجان و شهربابک بستری شده اند.

صابری ادامه داد: ۳۵ نفر در بیمارستان امام رضا (ع)، چهار نفر بیمارستان ولیعصر (عج) و مابقی در بیمارستان غرضی سیرجان بستری شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: افرادی که در شهربابک بستری شده اند بیماران سیرجانی هستند که برای درمان به این شهرستان مراجعه کرده اند.

صابری گفت: همچنین از ساعت یک بامداد تا شش صبح امروز تعداد هشت نفر مراجعه جدید به مراکز درمانی صورت گرفته است؛ این مساله بیانگر این امر است که افرادی که از این نوع نوشیدنی استفاده کرده اند خطر را جدی نگرفته و تا بروز علائم صبر کرده اند.

وی گفت: از این هشت مورد مراجعه جدید دو مورد افرادی هستند که قبلا از این نوشیدنی استفاده کرده و بدون توجه به هشدارهای علوم پزشکی اقدام به مصرف مجدد مشروبات الکی دست ساز کرده و دچار مشکلات جسمانی شدند.

صابری تاکید کرد: توصیه جدی می شود در صورتی که فردی از این نوشیدنی استفاده کرده است منتظر مشاهده علائم نباشد و تا دیر نشده هر چه سریعتر به بیمارستان مراجعه کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار