جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به اینکه مردم باید برای امشب آمادگی لازم داشته باشند، گفت: با توجه به هوای مناسب مردم در ساختمان ها حضور پیدا نکنند.
کد خبر: ۴۶۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 24 July 2017
ابوالقاسم سیف الهی در گفتگو با خبرنگار در خصوص آخرین وضعیت منطقه زلزله زده سیرچ اظهار کرد: این زلزله خسارت چندانی نداشته و تنها تعدادی دیوار خشت و گلی فرو ریخته است.

وی ادامه داد: برق سیرچ به علت اتصالی پست فوق توزیع برق قطع شده است و ماموران شرکت توزیع برق در حال تلاش برای برقراری برق در این منطقه هستند.

سیف الهی از بررسی تمامی روستاها منطقه توسط نیروهای هلال احمر خبر داد و افزود: بر این اساس خسارت جانی در روستاها نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در اثر این زمین لرزه تاکنون هیچ گزارشی از جراحت افراد نداشته ایم، گفت: براساس اطلاعات ارائه شده از سوی تیم های اورژانس که در منطقه مستقر هستند هیچ موردی از افراد مجروح در اثر زلزله نداشته ایم.

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه مردم باید برای امشب آمادگی لازم داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به هوای مناسب مردم در ساختمان ها حضور پیدا نکنند و در فضای باز شب را سپری کنند.

وی با تایید حضور مردم در خیابان ها بعد از وقوع زلزله گفت: زمین لرزه اصلی ۵.۴ ریشتر بوده و شدت پس لرزه های آن ضعیف تر شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار