دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان آخرین جزییات پرونده مسمومیت با مشروبات الکلی در سیرجان گفت: تاکنون چهار متهم در این رابطه دستگیر شده اند.
کد خبر: ۴۶۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 26 July 2017
دادخدا سالاری در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: تاکنون چهار نفر از متهمان و مظنونان پرونده مسمومیت مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه نیک ورز دادستان سیرجان به عنوان قاضی ویژه برای شناسایی عوامل توزیع کننده تعیین شده است، تاکید کرد: برخورد قاطع و جدی با عرضه کنندگان مشروبات الکلی و باندهای قاچاق مشروبات الکلی در دستور کار دستگاه قضایی است.

سالاری با اشاره به اینکه ۱۵۶ نفر به دلیل مسمومیت با مشروبات الکلی در بیمارستان ها سیرجان و شهربابک بستری شده اند،  بیان کرد: از این تعداد ۷۰ نفر دیالیز شده اند.

دادستان کرمان وضعیت جسمانی سه نفر از این افراد را وخیم ذکر کرد و افزود: تاکنون هم پنج نفر جان خود را در رابطه با این جریان از دست داده اند.

دادستان کرمان با اشاره به تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده گفت: بر این اساس مشخص شد که یک راننده کامیون دو گالن ۲۰ لیتری مشروب دست ساز از اصفهان تهیه و به سیرجان منتقل و سپس توزیع کرده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دستورات دینی گفت: باید نهادهای فرهنگی با کمک مردم برای مقابله با این پدیده شوم همکاری کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار