امام جمعه موقت کرمان وضع تحریم های جدید کنگره آمریکا علیه ایران را نشانه پیمان شکنی و بدعهدی آنها دانست.
کد خبر: ۴۶۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 29 July 2017
حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی اظهار کرد: بداخلاقی آمریکایی ها اتفاق جدیدی نیست و مردم ایران به خوبی با دسیسه های استکبار جهانی آشنایی دارند.

وی وضع تحریم های جدید کنگره آمریکا را نشانه پیمان شکنی آنها دانست و افزود: اکنون دیگر افرادی هم که در خصوص بدعهدی آمریکا دچار تردید بودند به این نتیجه رسیدند که آمریکا دشمن اصلی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره آمریکا این تحریم ها را گسترده ترین تحریم ها علیه ایران عنوان کرده است، گفت: ایران از این تحریم ها متضرر نمی شود.

امام جمعه موقت کرمان با استناد به قرآن کریم کفار را قابل اعتماد ندانست و تاکید کرد: آمریکا قابل اعتماد نبوده و مردم به این مساله آگاهند که دشمنی های آنها تمام نشدنی است.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به لزوم تحکیم وحدت بین مسلمانان گفت: وحدت بهترین و موثرترین راه برای شکست توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ نماز در جامعه اظهار کرد: اقامه نماز آثار مثبت فراوانی برای فرد و جامعه به همراه دارد.

حجت الاسلام عرب پور از برگزاری ۵۶ نماز جمعه در نقاط مختلف استان کرمان خبر داد و افزود: دو هزار و ۶۰۰ نفر به صورت افتخاری در ستادهای نماز جمعه استان کرمان فعالیت می کنند.

وی اصل و اساس نماز جمعه را عبادی دانست و گفت: برخی می خواهند این آیین را تنها سیاسی جلوه دهند در صوتی که نماز جمعه آیینی عبادی سیاسی است.

امام جمعه موقت کرمان از نماز جمعه به عنوان کنگره بزرگ ایمانی، سیاسی و معرفتی یاد کرد و افزود: حضور گسترده در نماز جمعه باعث ناامیدی دشمنان می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار