با حضور خدام حرم رضوی و به‌مناسبت دهه کرامت جشنواره "زیر سایه خورشید" در جیرفت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 31 July 2017
مسئول نهاد سیره رضوی جنوب استان کرمان در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار در جیرفت اظهار‌ داشت: کاروان خدام حرم امام رضا‌(ع) برای سرکشی به مردم محروم و مستضعف و حضور در برنامه‌های دهه کرامت شب گذشته وارد جیرفت شد.

حسین مشایخی تصریح کرد: این کاروان با نام زیر سایه خورشید تا 15 مرداد‌ماه جاری در جنوب کرمان حضور دارد و به بیش از11 شهر جنوبی سفر کرده و در بین مردم حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه احیای ارزشها از رسالت‌های مهم این گروه است، افزود: همچنین زنده نگه داشتن یاد امام و شهدا به‌ویژه ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام‌(ره)، سرکشی به محرومین، بچه‌های یتیم و بی‌سرپرست و حضور سفرای امام رضا‌(ع) در خانه‌های محرومین و مستضعفین از جمله برنامه‌های این کاروان است.

وی با اشاره به اینکه 8 خدام در کاروان جنوب حضور دارند، بیان کرد: این کاروان از روز شنبه و از مسیر بندرعباس وارد جنوب کرمان شدند و امروز در حال اجرای برنامه‌ها هستند.

مسئول نهاد سیره رضوی جنوب استان کرمان اظهار‌ داشت: برنامه رسمی در جنوب کرمان دوشنبه 9 مرداد‌ماه جاری با استقبال مردم جیرفت شروع می‌شود.

وی عنوان کرد: این کاروان در شهرهای جیرفت، قلعه‌گنج، ساردوئیه، رودبار‌جنوب، کهنوج، جبالبارز، بلوک، اسماعیلیه و... حضور پیدا می‌کنند  و با مردم دیدار و گفتگو دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار