مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان استفاده از ظرفیت های فرهنگی هنری و ادبی در معرفی شخصیت والای امام رضا (ع) را کار ارزشمندی دانست.
کد خبر: ۴۷۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 31 July 2017
محمدرضا علیزاده عصر یکشنبه در آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: خدا را شاکریم که با عنایت امام رضا (ع) توانستیم بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اسفند سال گذشته فراخوان جشنواره ارسال و کمیته های تخصصی تشکیل شد، افزود: بلافاصله پس از جشنواره بیست و دوم با تشکیل کمیته های تخصصی و علمی با حضور اساتید برای بیست و سومین جشنواره آماده شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: در جشنواره امسال تمرکز خود را بر کیفیت بخشی به آثار و نوآوری آثار شعری گذاشتیم تا شاهد کیفیت بالای آثار باشیم.

علیزاده تصریح کرد: ویژگی دیگر این جشنواره علاوه بر بخش رقابتی، تولید آثاری که محتوا و مضمون آن مربوط به کرامت انسانی که با الهام از آموزه های رضوی، فرهنگ اهل بیت (ع) و قرآن شکل گرفت، است. همچنین تلاش کردیم در حوزه شعر و ادب با استفاده از ظرفیت والایی که داریم و ابزار تاثیرگذار هنر گام برداریم.

علیزاده ابراز کرد: استفاده از ظرفیت های فرهنگی هنری و ادبی در معرفی شخصیت والای امام رضا(ع) کار ارزشمندی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) قرائت کرد.

در این مراسم از خانواده شهید حامد بافنده شهید مدافع حرم و فرزند شاعر مرحوم استاد احمد عزیزی تقدیر شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار