رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: پروژه‌های بزرگ درمانی جنوب کرمان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کد خبر: ۴۷۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 01 August 2017
محمدرضا محمدی ساردو ظهر امروز در جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، اظهارداشت: کارهای زیادی می‌توان در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان انجام داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه‌های متعددی از جمله آموزشی و درمانی فعالیت دارد، تصریح کرد: خدمات متعدد و متنوعی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای مردم این منطقه انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت رسالت اصلی دانشگاه را تربیت نیروهای متخصص و کارآمد دانست و افزود: خدمت به مردم منطقه در اولویت کار این دانشگاه است.

وی با اشاره به فوتی‌های اخیر ناشی از عقرب گزیدگی در این منطقه، عنوان کرد: این موارد به دلیل مراجعه دیرهنگام به مراکز بهداشتی و درمانی بوده و ربطی به روند درمان نداشته است.

محمدی ساردو با بیان اینکه وجود سرم ضد عقرب در درمانگاه‌ها به میزان لازم موجود است، اظهارداشت: آموزش چهره به چهره یکی از اقدامات خوب و موثر معاونت بهداشتی این دانشگاه است که در حال انجام است.

وی با تاکید براینکه اقدامات بهداشتی در زمینه عقرب گزیدگی در دستور کار قرار دارد، اظهارداشت: علاوه بر آموزش‌های لازم باید در زمینه بهسازی محیط زندگی مردم مانند تأمین راه و فضای مسکونی مناسب هم اقدام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه مراکز بهداشتی و درمانی منطقه باید حداقل امکانات را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم داشته باشند، گفت: تجهیزات لازم برای بیمارستان‌های نوساز باید فراهم شود تا با جذب پزشک متخصص دغدغه تجهیزات را نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ درمانی در جنوب کرمان بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: بلوک‌های زایمانی و زایشگاه‌ها از جمله پروژه‌های مهم در حال احداث هستند که در اولویت کار قرار دارند و بزودی با تمام تجهیزات ممکن به بهره‌برداری می‌رسند.

محمدی ساردو با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی جیرفت و 12 فروردین کهنوج در رتبه بندی رتبه یک را اخذ نمودند، اظهار داشت: اخذ این مجوز برای بیمارستان آیت‌الله کاشانی جیرفت هم به زودی محقق می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار