همزمان با دهه کرامت جمعی از خادمان حرم امام علی بن موسی الرضا(ع) به شهرستان راور آمدند.
کد خبر: ۴۷۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 02 August 2017
همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت جمعی از خادمان حرم امام علی بن موسی الرضا(ع) در سومین روز از سفر به استان کرمان، میهمان مردم شهرستان راور شدند.

آیین استقبال از خادمان حرم نورانی امام رضا(ع) در ورودی شهر راور با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان محلی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

مسئول برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید راور در گفت‌و‌گو با خبرنگار در راور اظهار‌داشت: کاروان خدام حرم رضوی برای پنجمین سال متوالی به این شهرستان سفر می‌کند و مورد استقبال باشکوه مردم قرار می‌گیرد.

مهدی آبادیجو خاطر‌نشان کرد: خادمان امام رئوف با توجه به سال تولید و اشتغال، در برنامه‌ای در کارگاه بافت فرش قالی صحن حضرت زهرا(س) حرم حضرت علی(ع) حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌های سفر خدام آستان قدس رضوی است که در راور اجرا می‌شود.

مسئول برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید راور با اشاره به اینکه ستاد برگزاری جشن زیر سایه خورشید در راور تشکیل شده است گفت: این جشن امشب از ساعت 20 در سقاخانه حضرت ابوالفضل‌(ع) راور برگزار می‌شود.

آبادیجو دیدار با حجت‌الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور را از دیگر برنامه‌های خدام حرم رضوی در سفر به راور عنوان کرد و افزود: خدام حرم رضوی در سفر به شهرستان راوز از بیماران بستری در بیمارستان امام علی‌(ع) این شهر نیز عیادت می‌کنند.

جشنواره "زیر سایه خورشید" با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی در 500 شهر کشور و 34 کشور به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و 32 شهر، بخش و روستا از سراسر استان کرمان امسال میزبان خادمان آستان مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار