مشاور گردشگری شهردار کرمان گفت: مجموعه مدیریتی شهر کرمان با اجرای پروژه های خرد و کلان عمرانی در صدد فراهم کردن زیرساخت های صنعت گردشگری در کرمان است.
کد خبر: ۴۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 02 August 2017
ابوذر نیک بخت در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در راستای رسیدن به چشم‌انداز ۱۴۰۴ کرمان بر محور گردشگری و حسب دستور شهردار کرمان، زیباسازی و بهسازی محوطه اطراف اماکن اقامتی و تاریخی در دستور کار قرار گرفت.

نیکبخت با اشاره به آغاز اجرای طرح  بهسازی و زیباسازی فضای سبز مقابل هتل ها و مهمانسراهای اصلی و مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی شهر کرمان افزود: مجموعه مدیریتی شهر کرمان، با اجرای پروژه های خرد و کلان عمرانی، در صدد فراهم کردن زیرساخت های صنعت گردشگری در کرمان است.

وی از اجرای پروژه عظیم بهسازی بافت تاریخی کرمان با عنوان «محور گردشگری» خبر داد و تصریح کرد: کف سازی و بدنه سازی بازار، مرمت مدرسه بانو حیاتی، بدنه سازی میدان شهدا، بهسازی میدان توحید، مرمت مقبره خواجه اتابک، قبه سبز، حمام باغ لـله و غیره از اقدامات شهرداری در حوزه احیای بافت تاریخی و توسعه صنعت گردشگری است.

دبیر و مسئول هماهنگی کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری با اشاره به ضرورت وجود زیرساخت‌های لازم برای توسعه این صنعت تاکید کرد: بهسازی و زیباسازی محوطه اطراف اماکن اقامتی و گردشگری و ایجاد جاذبه های تفریحی و و گردشگری جدید مانند دریاچه جنگل قائم، بوستان جبلیه و بوستان طبیعت در مسیر گردشگران داخلی و خارجی نشانه توجه شهردارکرمان و مجموعه مدیران همراه ایشان به همه ابعاد گردشگری است.

نیکبخت با تقدیر از توجه مجموعه شهرداری کرمان به صنعت گردشگری تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم سفرهای خارجی به استان و به تبع آن استقبال بیش از پیش مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از مراکز اقامتی و گردشگری شهر کرمان، زیباسازی و بهسازی این مناطق در اولویت کار مجموعه مدیریت شهری کرمان قرار گرفته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار