شهردار منطقه دو کرمان از افتتاح بزرگترین آب نمای موزیکال کشور در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 02 August 2017
رامین امیر مداح در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: مساحت استخر این آب نما هزار و ۱۰۰ متر مربع  و حجم مخزن آن ۱۸ هزار متر مکعب است.

وی با بیان اینکه  این آب نما در بوستان مادر ساخته می شود، گفت: این آب نما ۵۴ عدد فواره دارد  و برای احداث آن پنج هزار متر مربع محوطه سازی انجام شده است.

مداح با اشاره به اینکه این بزرگترین آب نمای موزیکال در کشور محسوب می شود، افزود: با انجام چنین پروژه هایی می توان نشاط و پویایی را در شهر و بین مردم ایجاد کرد و مشارکت هر چه بیشتر مردم در مدیریت شهر را جلب کرد.

وی اظهار داشت: با اجرا و بهره بردای از این آب نما در کنار سایر امکانات پارک مادر می توان در جهت جذب گردشگر برای بهره بردن از زیبایی های شهر کرمان و در کنار آن بازدید از آب نمای موزیکال بهره برد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
با سلام و تشکر از مسیولین ساخت قسمتی از کار است و نگهداری از انهم بسیار مهم است .لطفا قبل از افتتاح به فکر نگهداری هم باشید.جدیدا خیلی با برنامه تر شهرداری پیش می رود و تلاششان قابل تقدیر است چون پارک مادر کم کم داشت به یک مجتمع تجاری تفریحی مادر تبدیل می شد و اگر همینطور پیش می رفت کم کم تمام پارک مسقف می شد . باز هم ممنون از متصدیان فعال و دانای شهر مان فراموش نکنیم کرمان را کر مانی ساخته و می سازد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار