معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: از ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب مهرشهر بیرجند که بیشترین مشکل دفع فاضلاب را دارد، تاکنون پنج کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است.
کد خبر: ۴۷۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 06 August 2017
وحید ناصری عصر امروز در بازدید از طرح‌های فاضلاب بیرجند اظهار داشت: 6 میلیارد تومان از محل اسناد خزانه مسکن مهر ملی برای خرید تجهیزات و اجرای شبکه های فاضلاب به شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تخصیص یافت.

وی  گفت: بر اساس پرداخت 6 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آب و فاضلاب موافقت نامه مسکن مهر ملی ، سالانه مبلغی برای تأمین زیرساخت های لازم مسکن مهر اختصاص می یابد که امسال این اعتبار به صورت اسناد خزانه اسلامی تخصیص یافت.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی  افزود: با این اعتبار برخی از طرح های نیمه تمام تکمیل و بخشی از مطالبات پیمانکاران مسکن مهر به ویژه فاضلاب مسکن مهر مهرشهر بیرجند پرداخت می شود.

ناصری گفت: این اعتبار برای تأمین هزینه های خرید لوازم و تجهیزات، ایستگاه پمپاژ سربیشه، حصارکشی مخزن فردوس و خرید 13 کیلومتر شبکه آب برای فاضلاب مهر شهر بیرجند هزینه می شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: از 20 کیلومتر شبکه فاضلاب مهر شهر بیرجند که بیشترین مشکل دفع فاضلاب را داشتند، تاکنون پنج کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است و15 کیلومتر شبکه فاضلاب در مهر شهر بیرجند در حال اجرا است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار