دانشجویان بسیجی گروه جهادی ”آیه‌های ایثار» دانشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) رفسنجان اقدام به خدمت‌رسانی به اهالی مناطق محروم شهرستان ریگان کردند.
کد خبر: ۴۷۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 06 August 2017
دانشجویان بسیجی دانشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) رفسنجان با حضور در روستاهای علی‌آباد هشتصد متری، روستای جهاد و روستای قاسم‌آباد گنبکی شهرستان ریگان به اهالی مناطق محروم این روستاها خدمت‌رسانی کردند.

مسئول گروه جهادی دانشجویی ”آیه‌های ایثار” در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی به مردم روستاهای این منطقه خدمت‌رسانی کردیم، اظهار داشت: حفر چاه، ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان و… از اقدامات عمرانی این گروه جهادی در این مناطق محروم بود.

حسین دره‌کردی  با بیان اینکه در اردوی جهادی امسال آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره‌های قبل از ازدواج، مذهبی و اجتماعی، نمایش فیلم و مستند در روستاهای مشخص‌ شده و مرکز شهر ریگان در حال برگزاری است، تصریح کرد: برنامه جنگ شادی به مدت 10 شب در پارک شهدای گمنام این شهرستان در حال برگزار است.

وی از برگزاری برنامه شب خاطره با شهدا به همراه دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا خبر داد و افزود: مسابقات و جشنواره فرهنگی، برنامه‌های ورزشی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، آموزش هنرهای تجسمی، خیاطی، گلدوزی و مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی است.









منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار