دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد خام دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای حفظ امنیت غذایی شهروندان طی یک هفته گذشته ۳ تن مواد غذایی فاسد در شهرستان جیرفت معدوم شد.
کد خبر: ۴۷۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 06 August 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین سلامی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد خام دامی در جیرفت اظهار داشت: در راستای حفظ امنیت غذایی شهروندان طی یک هفته گذشته 3 تن مواد غذایی فاسد در شهرستان جیرفت معدوم شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح که با همکاری اداره دامپزشکی صورت پذیرفت  میزان  623 کیلو گرم مرغ و 150کیلو گرم تخم مرغ و 885 کیلوگرم فرآوردهای گوشتی تاریخ گذشته وغیرقابل مصرف برای انسان  از یک سردخانه در جیرفت کشف و ضبط گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه در بازدید کارشناسان اداره دامپزشکی از یک سردخانه دیگر نیز 500 کیلوگرم جگر منجمد تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد خام دامی اعم از مرغ، ماهی، قصابی، رستوران و سردخانه در دو شیف صبح و عصر طی یک هفته گذشته میزان 842 کیلوگرم مواد خام دامی غیرقابل مصرف از اغذیه فروشی‌های سطح شهر جیرفت جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان  دامپزشکی شهرستان جیرفت حین بازدید از مراکز فروش مواد غذایی در سطح شهرستان متوجه تاریخ مصرف گذشته بودن  مواد غذایی فوق شدند و با هماهنگی مرجع قضایی و حضور نماینده دادستانی مواد مذکور معدوم شدند.

سلامی با بیان اینکه سلامت مردم شوخی بردار نیست، هشدار داد: اخلال‌گران امنیت غذایی جامعه از چنگال قانون در امان نمی‌باشند و با آنها برخورد لازم و قاطع صورت خواهد گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار