امام جمعه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه برخی از کارهای روزمره مسئولان به نام اقتصاد مقاومتی نوشته می‌شود گفت: متاسفانه اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان روی کاغذ آمده است، اما در عمل ما چیزی ندیدیم.
کد خبر: ۴۷۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 06 August 2017
حجت‌الاسلام علی رنجبر‌ماهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در ریگان با اشاره به شعار امسال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" اظهار‌ داشت: متاسفانه اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان روی کاغذ آمده است، اما در عمل ما چیزی ندیدیم و باید کار عملیاتی انجام شود.

وی افزود: مسئولین در بحث اقتصاد مقاومتی در شهرستان همت به خرج دهند تا مردم ما هم ببیند در بحث اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان کارهایی شده است.

امام جمعه شهرستان ریگان خاطر‌نشان کرد: گاهی اوقات برخی از کارهای روزمره مسئولین به نام اقتصاد مقاومتی نوشته می‌شود، در حالی که این کارها جزو وظایف روزمره و ذاتی مسئولین است.

وی بیان کرد: چه مسئولین شهرستانی چه مسئولین استانی باید در بحث اقتصاد مقاومتی بومیسازی کنند  و حتما باید در جذب و گزینش نیروهایی که در بیمارستانی که در آینده در شهرستان افتتاح می‌شود، بومی‌سازی باید مدنظر قرار بگیرد.

رنجبر‌ماهانی با بیان اینکه به کار گرفتن نیروها در ادارات سیاسی است تاکید کرد: متاسفانه در برخی از ادارات ما از نیروهای بومی استفاده نشده و گزینش‌ها سیاسی است که مسئولین باید دقت کنند.

امام جمعه شهرستان ریگان تصریح کرد: به همه مسئولین و کسانی که از بیرون شهرستان برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند، عرض می‌کنیم قانون‌مدار باشید، قانون فصل‌الخطاب است و اگر بخواهید بی‌قانونی کنید جوانان انقلابی ریگان آتش به اختیارند و در مقابل بی‌قانونی شما با تمام قدرت می‌ایستند و اجازه تصمیم‌گیری به شما نخواهند داد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان ریگان گفت: یکی از مشکلات این شهرستان بیمه کشاورزان است و امروز گرمای ریگان خرما را کباب و تعرفه‌های نجومی برق هم جان‌ها را کباب کرده است. گرمای شدید و خشکسالی و سوختگی خرما را داشتیم اما متاسفانه هنوز از بیمه کشاورزان خبری نیست.

رنجبر‌ماهانی با بیان اینکه مسئولین هر چه سریعتر تعرفه برق شهرستان ریگان را اصلاح کنند، افزود: اگر تعرفه‌های نجومی برق شهرستان ریگان به همین منوال صادر شود مردم قدرت پرداخت را ندارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار