استاندار کرمان با بیان اینکه کار موفق در حوزه اقتصادی و فرهنگی تنها با همدلی، اقدام جهادگونه و خالصانه امکان پذیر است تصریح کرد: اقدامات موفق اقتصادی در استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی و وجود معین‌های اقتصادی همه به این واسطه بوده است.
کد خبر: ۴۷۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 09 August 2017
علیرضا رزم‌حسینی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با وی با اشاره به اهمیت هماهنگی در انجام کارها اظهار  داشت: اگر همه کارها به ویژه در حوزه‌ها تاثیرگذار و حساس هماهنگی وجود داشته باشد موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اشاره به ایجاد مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان گفت: موفقیت‌های اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به واسطه وجود هماهنگی بوده است و ما مدلی از هماهنگی را در طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان انجام می‌دهیم.

استاندار کرمان عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان کارنامه قابل قبولی داشته و موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و عملکرد این شورا تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان می‌تواند با قبول وظیفه جدید در راستای فرهنگ‌‌سازی در حوزه اقتصادی نیز ورود کند.

رزم‌حسینی با اشاره به تدوین پیوست فرهنگی توسط حجت‌الاسلام عربپور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان می‌تواند در اجرا، تبیلغ و تبیین این پیوست فرهنگی در جامعه ورود کند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات ما در حوزه اقتصادی ریشه در ضعف فرهنگی ما دارد ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌تواند در حوزه تعالی بخشی بنیان خانواده و ترویج فرهنگ کار و تلاش و در نتیجه در تقویت بنیه اقتصادی خانواده موثر باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انجام کارهای فرهنگی در کنار دیگر فعالیت‌های خود می‌تواند تعریف نو و جدید در راستای فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی به جامعه ارائه کند گفت: باید حلقه‌های اقتصاد و فرهنگ در جامعه درهم گره بخورند تا استان بتواند راه ترقی و توسعه را طی کند.

وی با بیان اینکه کار موفق در حوزه اقتصادی و فرهنگی تنها با همدلی، اقدام جهادگونه و خالصانه امکان پذیر است تصریح کرد: اقدامات موفق اقتصادی در استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی و وجود معین‌های اقتصادی همه به این واسطه بوده است.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه اگر بستر فرهنگی و امنیتی فراهم نشود امکان انجام کار اقتصادی محقق نخواهد شد اظهارداشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان می‌تواند با انجام کارهای جدید تحولی در استان کرمان در حوزه تبلیغات ایجاد کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهور گفت: تاکیدات رهبری بر اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت این موضوع دارد.

استاندار کرمان با اشاره به گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی گفت: موفقیت نظام جمهوری اسلامی، در برگزاری انتخاباتی آزاد و شکوهمند پس از چهل سال از پیروزی انقلاب به جهان ثابت شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار