اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تمام تلاش خود را به کار بستند تا در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی در تعظیم شعائر ملی و مذهبی موفق عمل کنند.
کد خبر: ۴۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 09 August 2017
آئین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سالن پیامبر اعظم‌(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم با اشاره به روز 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهارداشت: موفقیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در طول سال‌های فعالیت خود مرهون حضور پر شور مردم در تمام روزهای حساس و تاریخ‌ساز بوده است.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و همیشه در صحنه با حضور خود این حماسه‌ها را خلق کردند تصریح کرد: تلاش‌های اعضای شورا، همه فعالان، سازمان‌ها، نهادها، هیات‌های مذهبی، رسانه‌ها و همه کسانی که با تلاش‌های خود زمینه حضور مردم را در این روزها فراهم کردند تا رسالت بزرگی که بر دوش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به درستی محقق شود جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تقدیر از حمایت و حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان در برپایی این مراسم گفت: حضور، حمایت‌ها و نقش کلیدی آنها مایه دلگرمی برای مردم و مسئولان برگزاری این مراسم بوده‌است.

وی با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در سال گذشته گفت: اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تمام تلاش خود را به کار بستند تا در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی در تعظیم شعائر ملی و مذهبی موفق عمل کنند.

در این مراسم عملکرد یکساله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ارائه شد و از چهار دهه زحمات حجت‌الاسلام عربپور بنیانگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کرمان و رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان تقدیر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار