فرمانده قرارگاه نیروی قدس سپاه پاسداران جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه جنگ پایان نیافته و هنوز ادامه دارد، گفت: استکبار جهانی در تلاش برای براندازی نظام های اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 12 August 2017
سردار محمد مارانی پنجشنبه شب در نخستین یادواره شهدای  اطلاعات عملیات جنوب شرق کشور دوران دفاع مقدس را اوج افتخار ملت ایران دانست و گفت: این دوران مقدس مملو از حماسه آفرینی، ایثارگری و شهادت و شهامت است.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس مسابقه ای برای انجام فعالیت های سخت بود، ادامه داد: هر چه کارها سخت تر باشد فضیلت آنها بیشتر است.

سردار مارانی عنوان کرد: در هشت دفاع مقدس سخت ترین ماموریت ها مربوط به افرادی بود که باید در دل شب برای کسب اطلاعات به قلب دشمن نفوذ می کردند.

وی از بچه های اطلاعات و عملیات به عنوان چراغ هدایت شب‌ های تاریک عملیات نام برد و افزود: این دلاورمردان حماسه هایی آفریدند که زبان از بیان آنها عاجز است.

سردار مارانی با اشاره به اینکه در حقیقت جنگ پایان نیافته و همچنان ادامه دارد، گفت: استکبار جهانی همچنان در تلاش برای براندازی نظام های اسلامی است.

وی با اشاره به مشاهده رد پا و اثر جنایت ‌های استکبار در جنوب، شرق و غرب کشور افزود: این اقدامات باید توسط رزمندگان شجاع و دلاور ما رصد شوند.

سردار مارانی با اشاره به اهمیت اشراف اطلاعاتی در کشور گفت: رزمندگان ما در مرزهای کشور برای اجرای امنیت در حال تلاش هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار