فرماندار کرمان با اشاره به برخورد جدی با متصرفان اراضی دولتی گفت: تاکنون از هزار و ۵۳۱ هکتار بیش از هزار و ۵۰ هکتار ساماندهی شده است.
کد خبر: ۴۷۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 13 August 2017
محمدعلی توحیدی ظهر شنبه در کارگروه تخصصی مبارزه با پدیده حاشیه نشینی و زمین خواری در استان کرمان اظهار داشت: یکی از  اقدامات بسیار خوب در استان و شهرستان کرمان مقابله با حاشیه نشینی و برخورد با متصرفان اراضی دولتی بود که این اقدام قانونی با همکاری و همراهی همه دستگاه ها محقق شده است.

وی عنوان کرد: در زمینه مبارزه با حاشیه نشینی و زمین خواری یک اقدام انقلابی و جهادی صورت گرفت که بیش از هزار هکتار اراضی بخش های مختلفی از شهرستان کرمان از تصرف خارج شده و این روند تداوم خواهد یافت.

توحیدی بیان کرد: در شهرستان کرمان ۳۱  نقطه اراضی به مساحت هزار و ۵۳۱ هکتار و نزدیک به ۱۰ هزار قطعه  در معرض تهدید را شناسایی کرده ایم و  و برای هر یک از این اراضی با توجه به اولویت و موقعیتشان برنامه تهیه شده است.

وی گفت: از هزار و ۵۳۱ هکتار تقریبا توانسته ایم بیش از هزار و ۵۰ هکتار را رسیدگی کنیم.

فرماندار کرمان بیان کرد: اجازه تبدیل مزارع به روستا ندادیم و روستاسازی نداشته ایم و قرار شد آنجا که مزرعه است مزرعه باقی بماند.

وی تصریح کرد: در شهرستان کرمان پیشروی حاشیه نشینی متوقف شده و به دستگاه های که خدمات گاز، آب و برق را ارائه می دادند  اجازه  گسترش نداده ایم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار