مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۸۰۰ مدرسه در استان کرمان کاملا تخریبی بوده و همین تعداد نیز باید مقاوم‌سازی شود گفت: سهم آموزش و پرورش استان کرمان از اعتبارات استانی آنقدر ناچیز است که روی بیان کردن ندارم.
کد خبر: ۴۷۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 15 August 2017
محمد محسن‌بیگی امروز صبح در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز بسترسازان تعلیم و تربیت هستند.

وی با اشاره به اینکه رضایت و آرامش درونی زمانی در انسان ایجاد می‌شود که احساس کند بقیه از وجود او احسلاس آرامش می‌کنند، گفت: پایدارترین و ماندگارترین صدقه کمک به آموزش، آگاهی و تربیت انسانهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حدود 570 هزار دانش‌آموز در استان کرمان تحصیل می‌کنند، افزود: بزرگترین نیاز انسان آگاهی است و بزرگترین فقر برای انسان جهالت و نادانی است.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار و 800 مدرسه دولتی در استان کرمان از یک کلاسه تا 24 کلاسه وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 800 مدرسه مدرسه تخریبی هستند.

محسن‌بیگی با بیان اینکه فضای فیزیکی 800 مدرسه نیز در استان کرمان نیاز به مقام‌سازی دارد گفت: یعنی حدود 150 هزار دانش‌آموز در فضای نامناسب تحصیلی درس می‌خوانند.

وی با بیان اینکه سهم آموزش و پرورش استان کرمان از اعتبارات استانی آنقدر ناچیز است که روی بیان‌کردن ندارم، افزود: باید فضای مدرسه به‌گونه‌ای باشد که دانش‌آموز از لحاظ روحی و روانی احساس امنیت و آرامش کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار