سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان تجلیل از ائمه جماعت مساجد را یکی از برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در هفته جهانی مسجد عنوان کرد.
کد خبر: ۴۷۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 15 August 2017
حجت‌الاسلام محمدرضا قنبری صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته جهانی مسجد گفت: بیش از ۲۵۰ نفر از روحانیون برنامه های تبلیغی خود را به‌ عنوان امام جماعت در ۲۲۰ مسجد و مکان مذهبی در کرمان انجام می دهند که در مجموع فعالیت های تبلیغی در این شهر مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی یکی از برنامه های اداره تبلیغات اسلامی کرمان در هفته جهانی مسجد را تجلیل از ائمه جماعت موفق عنوان و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی افتخار دارد با نیروهای ارزشی و مبلغان دینی همکاری می‌کند و قدردانی از همه خدمات و تلاشهای نیروهای همکار را وظیفه می داند.

وی گفت: قدردانی از تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر ائمه جماعت مساجد امری ضروری و همسان تجلیل از مقام عالم است.

حجت الاسلام قنبری ادامه داد: ائمه جماعت مساجد نیروهای دلسوز و عاشقی هستند که مسئله تعلیم و تعلم مردم را برای خود افتخار و ارزش می دانند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: ائمه جماعت مساجد میراث داران نبی مکرم اسلام (ص) در ترویج معارف و نشر احکام اسلامی هستند که بر اساس احادیث پیامبر اسلام (ص) مورد رحمت الهی قرار دارند.

حجت‌الاسلام قنبری افزود: وقت گذاری، نظم، برنامه ریزی فرهنگی و جذب جوانان به مسجد از مهمترین شاخصه های یک امام جماعت موفق است.

گفتنی است؛ هفته جهانی مسجد از سی ام مرداد ماه آغاز می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار