با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان نخستین مرکز جامع خدمات قضائی استان در راستای ارائه خدمات قضائی به شهروندان استان کرمان در دادسرای عمومی وانقلاب کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 16 August 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، صبح امروز و با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان نخستین مرکز جامع خدمات قضائی استان در راستای ارائه خدمات قضائی به شهروندان استان کرمان و ساماندهی خدمات قضائی و تکریم ارباب رجوع در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان افتتاح شد.

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار داشت: این واحد در راستای تکریم ارباب رجوع و باتوجه به اتلاف وقت ارباب رجوع در دریافت خدمات اولیه قضائی و پراکندگی واحدهای ارائه دهنده خدمات در مکان‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در این مرکز با استقرار واحدهای عریضه‌نویسی، ثبت ابلاغ الکترونیک "ثنا"، ارشاد و معاضدت قضائی، اطلاعات، کپی، فروش تمبر، دفتر ارجاع شکایات و قاضی ارجاع شکایات کلیه خدمات به صورت متمرکز و سامان یافته و بدون مراجعه افراد به داخل مجتمع قضائی ارائه خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه عنوان کرد:  کار ساخت ساختمان جدید در متراژ130 مترمربع  در ورودی دادسرای عمومی واانقلاب کرمان  به مدت دو ماه به طول انجامید و تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شده است

موحد تصریح کرد: باتوجه به اثرات مثبت این اقدام در ارائه سریع خدمات قضائی بنا داریم مراکز مشابه‌ای را در سطح استان راه‌اندازی و به سوی دادرسی سریع ومتقن حرکت نماییم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار