کلاس دانش افزایی ، مدیریت و برنامه ریزی مربی گری و روانشناسی فوتبال حرفه ای با حضور روسای کمیته جوانان ، دپارتمان آموزش و کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد .
کد خبر: ۴۷۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 17 August 2017
به گزارش تابناک : در این کلاس یک روزه امروز پنجشنبه که با حضور 54 نفر از مربیان ، کمک مربیان و استعداد یابان و همچنین محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش برگزار شد ، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه ، فریدون معینی رئیس کمیته جوانان و غلامرضا جباری رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال به ارائه توضیحاتی در خصوص دانش مربی گری ، ضرورت آموزش بر اساس دانش روز ، زبان فوتبال ، نظام جامع مربی گری و نحوه کار تیمی در میدان پرداختند .
دبیر هیات فوتبال کیش هدف از برگزاری این کلاس را ارتقاء سطح دانش مربیان جزیره کیش عنوان کرد و افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی کسانی که عهده دار مربی گری مدارس فوتبال هستند در این دوره حضور دارند .
حسن صالحی افزود: در این برنامه علاوه بر ارتقا دانش مربیان نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربی گری با حضور استادان فن آموزش داده می شود .
صالحی گفت: با مذاکرات انجام گرفته با استادان فن، تلاش داریم بتوانیم هر شش ماه یکبار دوره های آموزشی را در راستای ارتقاء دانش مربیان جزیره کیش برگزار کنیم که امیدواریم این امر محقق شود.
وی در پاسخ به سئوال ایرنا در خصوص برگزاری دوره های دانش افزایی در سطح بالاتر گفت : بر اساس گفت وگو های انجام شده با دپارتمان آموزش فدارسیون فوتبال امیدواریم بتوانیم دو کلاس ارتقا دانش مربی گری در دو سطح B,C آسیا را در کیش برگزار کنیم که به احتمال دوره سطح C در شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد .
صالحی با بیان اینکه نگاه فدراسیون به فوتبال کیش ، ظرفیت ها و امکانات و تجهیزات آن خوب است افزود : جزیره کیش در بحث مربی گری رو به توسعه و پیشرفت است و امیدواریم با برگزاری کلاس های دانش افزایی به ارتقاء بیشتر آن کمک کنیم .




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار