رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به غرق شدن سه نفر در دریای نوشهر در شب گذشته گفت: 43 نفر از آغار طرح‌های دریا تاکنون در دریای مازندران غرق شدند.
کد خبر: ۴۷۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 17 August 2017
 نقی کریمیان اظهار کرد: ساعت 20 شب گذشته سه نفر به نام‌های مریم سراغی 34ساله، معصومه علی‌بخشی 40 ساله و مینا سلگی 14 ساله ساکن کرج در بخش خصوصی در منطقه مزگا شهرستان نوشهر روبه‌روی زمین فوتبال ویلای شخصی غرق شدند.
 
وی با بیان اینکه افراد از کمک دسته جمعی هنگام غرق‌شدگی پرهیز کنند، اضافه کرد: گزارشی از غرق‌ شدن  پنج نفر به‌دلیل کمک دسته‌جمعی در دریای مازندران داشتیم که به شدت باید از این کار پرهیز کنند.
 
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد: از آغاز طرح‌های دریا تاکنون 43 نفر در دریای مازندران غرق شدند در حالی‌که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 53 نفر بوده است.
 
کریمیان با بیان اینکه بیشترین آمار غرق‌شدگی در مرداد ماه سال گذشته بوده است، افزود: همچنین از آغاز طرح‌های دریا 2هزار و 750 نفر در طرح‌های دریا از غرق‌شدگی نجات یافتند که از این تعداد 128 نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتقال یافتند.
 
وی با اعلام اینکه افراد از شنا هنگام شب در دریای مازندران پرهیز کنند، تصریح کرد: لازم است افراد به توصیه‌های ناجیان غریق توجه کرده و در زمانی که دریا طوفانی است از شنا خودداری کنند.
 
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تأکید بر اینکه افراد از شنا در مناطق ممنوعه و دنج خودداری کنند، خاطرنشان کرد: افراد دریا را برای آموزش شنا انتخاب نکنند.
 
وی در پایان گفت: تاکنون 50 درصد از آمار غرق‌شدگی مربوط به بخش‌های خصوصی است که به تعهدات خود عمل نکردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار