جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری عامل تیر اندازی به سمت ماموران و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط مجاهدان فی سبیل الله این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 19 August 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد حیدر رفیعی اظهار داشت: ماموران  انتظامی شهرستان عنبرآباد در ادامه رسیدگی به پرونده تیراندازی احدی از شرورین با هویت معلوم به سمت ماموران و اخلال در نظم  و امنیت عمومی، سرنخ هایی از تردد وی در این شهرستان به دست آوردند.

وی افزود: ماموران  انتظامی با اشراف و رصد اطلاعاتی محل اختفاء این شرور را که سابقاً هم تحت تعقیب دستگاه قضاء  شهرستان بوده شناسایی  و ضمن هماهنگی  با مقام قضایی، مشارالیه را در حالی که با یک دستگاه خودرو در حال تردد بود، محاصره  و در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه  نامبرده را  دستگیر و از ید وی یک قبضه سلاح جنگی و مقایری مهمات کشف شد.

رفیعی بیان داشت: از جمله اتهامات این متهم می توان به اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی به سمت ماموران در حین خدمت، حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات ممنوعه، تهدید و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد که در این راستا نامبرده پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت همواره از مهمترین و اصلی ترین ماموریت ها و دغدغه های پلیس بوده گفت: نیروی انتظامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و بهره گیری از تمام توان خود و با پاسداری از آرمان های اصیل امام عظیم الشان و شهدای گرانقدر و گرامی در همه حال می کوشد تا با مقابله با قانون شکنان موجبات آسایش و امنیت شهروندان را برقرار و این وظیفه سنگین را به  سر منزل مقصود برساند و این نیرو هرگز اجازه جولان و سرکشی به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار