معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت با اشاره به اینکه آمار قاچاق کالا و ارز در شهرستان ‌کاهش نداشته است گفت: با توجه به سیستم یکپارچه در گمرکات تخلفات در این حوزه به شدت کاهش داشته است.
کد خبر: ۴۸۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 21 August 2017
نادر ملایی ‌ظهر امروز در جلسه قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال و اهمیت اقتصاد مقاومتی باید تولیدات داخلی افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه بخش عمده قاچاقی که انجام می‌شود در بحث اشتغال است، تصریح کرد: اشتغال‌های کاذب در این حوزه ایجاد می شود که می‌طلبد مسئولان مربوطه جلو این مهم را بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت با تاکید بر اینکه در سال جدید کاهشی در آمار و ارقام قاچاق کالا و ارز نداشتیم ابراز امیدواری کرد: در سال جدید این مسسئله نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه جاده ترانزیتی به افغانستان را داریم افزود: از این طریق قاچاق هایی صورت می پذیرد که باید جلو این مهم نیز گرفته شود.

ملایی با اشاره به بحث قاچاق کالا، عنوان کرد: در بحث بهداشتی بودن کالاها باید توجه داشته باشیم بیشتر معظلات منطقه ورود برخی کالای غیربهداشتی در این شهرستان است که باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان روش‌های خاص خود را برای ورود کالاهای خود به کار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: می‌طلبد نیروی انتظامی با اقدامات جدی با این مهم برخورد داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت اظهارداشت: نیروی انتظامی اطلاعات لازم را در زمینه موارد قاچاق کالا و ارز را داشته باشند تا بتواند در مواقع ضروری برخورد لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی با تاکید براینکه در ورودی گمرکات تخلفی صورت نمی‌گیرد، گفت: امروزه کالای قاچاقی که در بازار وجود دارد از طریق گمرک و به صورت رسمی وارد نشده و از طریق راه‌های خاکی وارد می‌شود که باید جلو آن گرفته شود.

ملایی با بیان اینکه در بحث سوخت که یکی از مشکلات شهرستان است تمهیدات لازم انجام شده است، بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل کاشت و سرما در بحث سوخت کشاورزی مشکلاتی داریم که باید این مهم نیز برطرف شود تا کشاورزان به مشکل برنخورند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم در تامین موارد گوشتی، اظهار داشت: در بحث قاچاق دام باید با اقتدار نیروی انتظامی جلو این مهم را بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار