دادستان عمومی استان کرمان از کشف و انهدام ۳۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۱ نفر از سرباندها و اعضای باند دستگیر و بازداشت و ۲ نفر از قاچاقچیان مسلح در حین درگیری با ماموران به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۴۹۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 06 September 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری با اشاره به کشف و انهدام 33 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان کرمان اظهار داشت: اداره کل اطلاعات استان کرمان در نبرد علیه قاچاقچیان موفق عمل نموده است.

وی با بیان اینکه در 31 عملیات انجام شده بیش از 10 تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین کشف شده است تصریح کرد: در این رابطه 36 دستگاه انواع خودرو و 34 تلفن همراه از این باندها کشف و توقیف شده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرد: برخی از این باندها به صورت مسلحانه فعالیت داشته و مواد مخدر را از خارج از کشور وارد و بعضا قصد ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور را داشته که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) گرفتار و در حین حمل و ترانزیت مواد مخدر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل اطلاعات استان کرمان با رصد اطلاعاتی و در راستای اجرای سیاست‌های ترسیمی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مبارزه با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر، ضربه به سر باند‌های قاچاق مواد مخدر را در دستور کار قرار داده است.

سالاری با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در مجموعه اداره کل اطلاعات استان کرمان و نیروهای انتظامی استان گفت: با مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) امر مبارزه با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر که بعضا غیربومی هستند روند مطلوب و ثمربخشی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار