فرماندار جدید شهرستان کرمان با اشاره به اینکه وابسته به هیچ حزب و جناح سیاسی نیستم گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کرمان در اولویت کاری فرمانداری کرمان است.
کد خبر: ۴۹۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 11 September 2017
آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان کرمان امروز با حضور پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، ذکاء‌ اسدی معاون سیاسی استاندار کرمان، اعضای شورای تامین شهرستان کرمان، جمعی از مدیران کل استان، بخشداران و اعضای شورای اداری شهرستان کرمان در سالن ولایت فرمانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه علی بابایی فرماندار جدید شهرستان کرمان اظهار‌ داشت: کار کردن بعد از پیشکسوتان سخت است اما اطمینان می‌دهم با همکاری و همراهی سایر مسئولان استان خدمات بیشتری را ارائه بدهم.

وی با اشاره به اینکه به هیچ حزب و جناح سیاسی وابسته نیستم گفت: شعار توسعه بر محور ولایت را اجرایی می‌کنم و مصلحت مردم را فدای هیچ حزب و گروهی نخواهم کرد.

فرماندار جدید شهرستان کرمان با بیان اینکه اولویت کاری در شهرستان کرمان و به‌ویژه شهرکرمان، پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کرمان در اولویت کاری فرمانداری کرمان است.

وی با اشاره به اینکه تفکرات کهنه و قدیمی را باید کنار گذاشت تا زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود خاطر‌نشان کرد: با رویکری جدید در راستای توسعه کرمان حرکت می‌کنیم.

در این جلسه توحیدی فرماندار سابق کرمان نیز با اشاره به اینکه شهر کرمان محل مراجعات مردم از سایر شهرها و استان‌های دیگر است و از این نظر بسیار اهمیت دارد گفت: باید خدمات‌دهی در شهر کرمان بسیار مطلوب باشد و در این چند سال تمام تلاش خود را کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه 95 درصد از جمعیت شهرستان کرمان از نعمت گاز بهره‌مند هستند افزود: گازرسانی به بخش‌های گلباف و راین نیز در این دولت اجرایی شده است.

توحیدی با اشاره به اینکه هر کاری که انجام شده است را بر اساس وظیفه خود می‌دانم تصریح کرد: با همکاری بخشداران توجه جدی به روستاها شده و بسیاری از معابر روستایی نیز در این چند سال آسفالت شده است.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه توحیدی فرماندار سابق از حاشیه‌سازی سیاسی در فرمانداری جلوگیری کرد و فرماندار جیدید نیز باید به این موضوع اهمیت دهد گفت: نحوه تغییر فرماندار شهرستان کرمان جای گلایه و انتقاد دارد و استانداری در این زمینه با نمایندگان تعامل نداشت.

وی با بیان سوابق بابایی فرماندار جدید شهرستان کرمان افزود: شورای شهر کرمان تغییر را بهانه تغییر شهردار کرمان عنوان کرد و به نظر می‌رسد باید از سیاسی‌کاری در انتخاب شهردار و امورات شهری خودداری کند.

در این جلسه حجت‌الاسلام دهقانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان نیز با بیان حدیثی از امام صادق‌(ع) اظهار‌ داشت: آن حضرت در حدیثی می‌فرماید خداوند در هر نعمتی، حقی را قرار داده و کسی که ادای این حق را به خوبی انجام دهد، خداوند نیز نعمتش را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک نعمت است گفت: ادای دین مسئولان نظام اسلامی در زمان مسئولیت، عمل کردن به وظایف شرعی و قانونی است.

در این مراسم طی حکمی از سوی رزم‌حسینی استاندار کرمان، علی بابایی به‌عنوان سرپرست فرمانداری کرمان منصوب و از خدمات محمد‌علی توحیدی فرماندار سابق شهرستان کرمان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار