مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان از ورود سه گروه از زائران خانه خدا از امروز به استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 11 September 2017
نخستین گروه زائران خانه خدا بامداد امروز صبح با پرواز شماره 1573 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد کرمان شدند.

آئین استقبال از نخستین گروه حاجیان کرمانی امرو صبح با حضور قاسم‌زاده مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان و جمعی از مسئولان استان در فرودگاه بین‌المللی کرمان با اهدای شاخه گل برگزار شد.


مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: پرواز نخستین گروه زائران کرمانی ساعت 4:21 دقیقه صبح امروز در فرودگاه کرمان بر زمین نشست.

وی با بیان اینکه این پرواز حامل 259 نفر از حجاج کرمانی بود تصریح کرد: دو پرواز دیگر در ساعت‌های 15 و 22 و 10 دقیقه امروز به کرمان خواهند رسید.

علی قاسم‌زاده با بیان اینکه در فرودگاه کرمان پذیرای 2 هزار و 911 نفر از حجاج ایرانی خواهد بود گفت: این حجاج از شهرهای مدینه و جده، با 11 سورتی پرواز ، در قالب 21  کاروان وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فردا و در دومین روز ورود حجاج کرمانی فرودگاه کرمان میزبان دو کاروان دیگر از حجاج است افزود: باقیمانده زائران براساس برنامه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیر‌‌کل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد: حجاج بیت‌‌الله‌الحرام در بدو ورود توسط نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مرکز بهداشت مستقر در فرودگاه بین‌المللی کرمان، شامل یک پزشک و سه کارشناس بهداشت برای پیشگیری از بیماری‌ها و مراقبت‌های بهداشتی مورد تست سلامت قرار می‌گیرند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار