نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری در سیرجان را ۱۲.۸ درصد اعلام کرد و گفت: در این شهرستان ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر بیکار هستند.
کد خبر: ۴۹۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 12 September 2017
شهباز حسن‌پور دوشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: بر اساس آمار اعلام شده در شهرستان سیرجان ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر بیکار وجود دارد و نرخ بیکاری این شهرستان ۱۲.۸ درصد است.

حسن پور بالاترین نرخ بیکاری در استان را مربوط به سیرجان دانست و بیان کرد: ظرف پنج سال اخیر ۵۵ هزار نفر به جمعیت شهرستان سیرجان اضافه شده و از شهرها و شهرستان‌های اطراف به این شهر مهاجرت داشته اند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران‌کل به دیده ترحم به شهرستان سیرجان نگاه نکنند، عنوان کرد: افزایش جمعیت باعث سرریز مشکلات بقیه شهرستان‌ها در سیرجان شده و این مسئله تبدیل به یک معضل و مشکل برای سیرجان شده است.

وی گفت: هدف از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استفاده از اختیارات کار گروه، اتاق بازرگانی و مدیران‌کل است تا بتوانیم مشکلات موجود را حل کنیم.

حسن پور عنوان کرد: در مرکز استان کرمان اتاق بازرگانی از بخش خصوصی حمایت می کند اما در شهرستان‌ها بخش خصوصی حامی ندارد که در بحران‌ها از آنها حمایت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ورشکستگی کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و ... به نفع نظام و مردم نیست، بیان داشت: باید برای بهبود کار و تولید در کشور تلاش کنیم و رکود موجود در جامعه موجب ورشکستگی سرمایه‌گذاران شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار