نماینده مردم شهرستان‌های شرقی کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعاونی روستایی مسئول هرگونه خدشه به بازار قیمت خرما در بم است گفت: با قیمت اعلامی سازمان تعاونی روستایی مبنی بر خرید هر کیلو خرما به قیمت ۱۴۰۰ تومان، یک کیلو کاه نمی‌فروشند.
کد خبر: ۴۹۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 12 September 2017
حبیب‌الله نیکزادی‌پناه امروز در دیدار با محمد حسینی مدیر‌کل تعاون روستایی استان کرمان اظهار‌ داشت: این بی‌تدبیری سازمان تعاونی روستایی باعث شده که خرما کیلویی دو هزار تومان، فروش برود و تاجر ما منتظر باشد تا به قیمت هزار و 400 تومان خریداری کند.

وی با اشاره به اینکه چرا سازمان تعاونی روستایی اعلام کرده است خرما را کیلویی هزار و 400 تومان خریداریم و آیا الان کاه به این قیمت فروش می‌رود گفت: سازمان تعاون روستایی تاجر نیست و به‌عنوان یک عامل فروش مطرح است.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون شما به‌عنوان مدیر‌کل این سازمان چقدر با استان‌های دیگر برای فروش خرما هماهنگی انجام داده‌اید تصریح کرد: سازمان تعاونی روستایی مسئول هرگونه خدشه به بازار قیمت خرما در بم است.

در این جلسه در ادامه محمد حسینی مدیر‌کل تعاون روستایی استان کرمان اظهار‌ داشت: برای تاریخ 30 شهریور‌ماه جاری از تمامی مدیران، سردخانه داران و تاجران خرما در شهرستان بم دعوت بعمل آمده است و سازمان تعاون روستایی، خرمای مضافتی درجه یک بم را به قیمت 7 هزار تومان خریداری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار