فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 12 September 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای طرح های پیشگیرانه، تغییر تاکتیکهای مقطعی، بکارگیری شیوه های تخصصی در مقابله با مجرمان و برنامه ریزی موثر در حوزه استحفاظی و توجه مردم به توصیه های پلیس در سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو روبرو بوده ایم.

وی با تأکید بر اینکه آموزش همگانی و ارائه توصیه ها و هشدارهای پلیسی از طریق رسانه ها و توزیع بروشورهای آموزشی به شهروندان در محلات می تواند بر میزان وقوع جرائم اثر گذار باشد، گفت: توجه اقشار مختلف مردم به هشدارهای پلیسی یک ضرورت جدیست، چرا که این موضوع در کاهش میزان وقوع جرم تاثیر غیرقابل انکاری دارد.

سرهنگ روانبخش با تأکید بر افزایش حضور مأموران و واحدهای گشت به صورت محسوس و نامحسوس در محله ها، اماکن شلوغ، پارکها و پارکینگ ها گفت: مردم نیز باید از اموال و وسایل نقلیه خود به نحو احسنت مراقبت کنند تا شاهد امنیت مطلوب و کاهش انواع جرایم به خصوص سرقت قطعات و محتویات داخل خودروها باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان تاکید کرد: مالکان خودروها باید ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، به کاهش سرقت قطعات و محتویات داخل خودروها کمک کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار