نماینده مردم کرمان و راور از ایجاد ۳۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان راور با بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 13 September 2017
محمدرضا  پورابراهیمی صبح چهارشنبه در نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معین اقتصادی شهرستان راور ضمن تقدیر از زحمات و تلاش این ستاد در زمینه اشتغالزایی در سراسر کشور به ویژه  شهرستان های کرمان و  راور اظهار کرد: رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته از مهم ترین فعالیت های ستاد در سراسر کشور است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زمینه های سرمایه گذاری و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی ستودنی است.

پورابراهیمی ادامه داد: با توجه به اقدامات ستاد فرمان امام (ره) در شهرستان راور به زودی ۳۰ طرح اشتغالزا در شهرستان راور عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: مجموع طرح هایی که تا پایان شهریور ماه پس از تصویب نهایی در بخش اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان راور انجام خواهد شد، بیش از ۵۰ میلیارد تومان خواهد بود که در این طرح ها حدود ۱۰۰۰ خانوار اشتغال خواهند داشت.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: با روند قابل قبول و سرعت فعلی سرمایه گذاری در شهرستان راور به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، ظرف سالهای آینده معضل اشتغال تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

در پایان این نشست رئیس ستاد ستاد اجرایی فرمان امام، از اختصاص هفت میلیارد تومان برای ساخت مساجد، مسکن محرومان و راه روستایی در شهرستان راور خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار