رئیس کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر اهمیت تقویت حرمت و ارزش کار در بین مددجویان اظهار داشت: مددجویان روحیه کار و کارآفرینی را در منطقه زنده می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 13 September 2017
پرویز فتاح در جشن توانمندسازی 2 هزار و 452 خانوار کمیته امداد در جیرفت اظهار داشت: 80 درصد از واگذاری‌های توانمندسازی به این مناطق قرض‌الحسنه بوده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این نهاد کارآفرینی و خودکفایی مددجویان است، تصریح کرد: ارائه وام‌های قرض‌الحسنه برای کارآفرینی و خودکفایی مددجویان کار بزرگی برای منطقه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور با تاکید بر اهمیت تقویت حرمت و ارزش کار در بین مددجویان اظهار داشت: مددجویان روحیه کار و کار آفرینی را در منطقه زنده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 4 هزار و 500 نفر وام خود کفایی دریافت کردند تصریح کرد: تسهیلات خودکفایی در سال جاری حداقل به 2 و نیم برابر می‌رسد.

فتاح با بیان اینکه از نظر ارائه تسهیلات هیچ محدودیتی نداریم، گفت: یک و نیم میلیارد تومان از صندوق ذخیره ارزی برداشت می‌شود اما این وام‌ها را باید به نیازمندان واقعی داده شود و نهایتا به ایجاد شغل و در جهت خود کفایی هزینه شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته صد‌درصد سهمیه استان کرمان جذب شده است اظهارداشت: در کمیته امداد باید با اصول و منطق تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد و نباید حقی از کسی ضایع شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه در سال جاری عملکرد کمیته امداد کند بوده است، افزود: انتظار می‌رود تا با همت مسئولان همه منابع جذب شود و سهمیه هر منطقه برگشت نخورد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد جای دائم برای ماندن نیست، اظهارداشت: کمیته امداد تلاش می‌کند تا افراد را توانمند کرده و آنها را خودکفا کند.

فتاح با بیان اینکه 2 هزار نیروگاه خورشیدی در این منطقه راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: بالاترین سهم راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در کشور به این منطقه اختصاص داده شده که ظرف مدت یک سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی آمده کار آفرینی است، تصریح کرد: کمیته امداد برای خود کفایی و کارآفرینی مردم تلاش می‌کند و تاکنون نتیجه خوبی از این مهم گرفته است.

به گزارش تسنیم، در جشن توانمندسازی 2 هزار و 452 خانوار کمیته امداد در جیرفت و با حضور فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تفاهم‌نامه احداث 200  واحد نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی بین کمیته امداد و صندوق کارکارآفرینی  و برق شمال استان منعقد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار