رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان گفت: صدور ویزای اربعین حسینی در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به‌صورت همزمان از نیمه اول مهر‌ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 13 September 2017
علی جعفری اظهار داشت: در حال حاضر سفارتخانه‌ و کنسولگریهای عراق در شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز مبادرت به صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی می‌کنند.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان با اشاره به اینکه صدور ویزای اربعین حسینی در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به‌صورت همزمان از نیمه اول مهر‌ماه آغاز می‌شود تصریح کرد: فعلا قیمت ویزای اربعین حسینی تغییری نیافته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه قرار بود کنسولگری عراق در استان کرمان در سال گذشته دائمی شود و هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است گفت: در این رابطه باید دولت کشور عراق درخواست خود را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تقدیم کند که هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است.

جعفری با بیان اینکه آمادگی کامل برای ایجاد کنسولگری عراق برای صدور ویزای اربعین در استان کرمان هستیم خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته حدود 50 هزار ویزای عراق در استان کرمان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ ویزای اربعین حسینی هم 40 دلار یا 190 هزار تومان در نظر گرفته شده و داشتن مدارک قانونی اعم از گذرنامه و ویزا برای زائران اربعین الزامی است تاکید کرد: پیگیر جدی برای صدور ویزای اربعین حسینی در استان کرمان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار