مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیر ایرانی ازدواج کرده اند آغاز شده است.
کد خبر: ۴۹۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 13 September 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، رضا اسماعیلی از فراهم شدن شرایط به منظور شرکت زنان در این سرشماری خبر داد و گفت: افرادی که می‌خواهند در این سرشماری شرکت کنند می‌توانند کد ملی خود را به شماره سامانه ۲۰۰۰۱۹۵ ارسال کرده و پس از آن از سوی کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آن‌ها تماس برقرار شده و سوالات لازم از آن‌ها پرسیده می‌شود.

وی تاکید کرد: قرار است بعد از این سرشماری، مجلس تصمیم گیری کرده که پیشنهاد ارائه شده را بپذیرد یا اینکه شرایط به رویه سابق ادامه یابد.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که مدت سرشماری زنان چه مدت به طول می‌انجامد؟ تصریح کرد: سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیر ایرانی ازدواج کرده اند حدود سه ماه به طور می‌انجامد.

وی افزود: آمار دقیقی از این زنان وجود ندارد و نیاز بود سرشماری در این رابطه صورت گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه تهیه مدارک هویتی برای فرزندان مردان ایرانی و زنان غیر ایرانی ممکن است، گفت: مردان ایرانی که با زنان غیر ایرانی ازدواج می‌کنند می‌توانند برای فرزندان خود مدارک هویتی دریافت کرده و در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد.

اسماعیلی در رابطه با وضعیت زنان و مردان خارجی که در ایران ازدواج می‌کنند، اظهارکرد: مردان و زنان غیر ایرانی که در ایران ازدواج می‌کنند می‌توانند برای فرزندی که در ایران به دنیا می‌آورند مدارک هویتی دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار