امام جمعه موقت کرمان گفت: نسل کشی مسلمانان توطئه ای از سوی دشمنان اسلام است که باید کشورهای اسلامی حساسیت مراکز بین المللی و سازمان ملل را نسبت به کشتار مسلمانان میانمار برانگیزند.
کد خبر: ۴۹۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 16 September 2017
حجت الاسلام  مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان، اظهار کرد: از آنجا که به ماه محرم نزدیک می شویم از تمام مداحان و خطیبان اهل بیت (ع) می خواهم که در تبیین پیام عاشورا کوشا باشند.

وی افزود: در ماه محرم و صفر باید از فرصت ها در راستای آگاهی بخشیدن و  بالا بردن سطح بصریت مردم استفاده کنیم و این در حالی است که در این ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) به تبیین پیام عاشورایی ضمن مرثیه و نوحه سرایی امام حسین (ع) پرداخته می شود.

امام جمعه موقت کرمان خانواده سالم را  یکی از ارکان جامعه سعادتمند دانست و گفت: ۲۴ ذی الحجه به عنوان روز خانواده، کانونی برای تربیت و رشد است به گونه ای که اگر  فرزندان در خانواده ای سالم درست تربیت شوند جامعه رستگار خواهد شد.

وی ادامه داد: خانواده به عنوان زیرساخت جامعه نقش پررنگی در بروز معضلات اجتماعی دارد از این رو اسلام به مسئله خانواده اهمیت زیادی داده است.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه صهیونست های جنایتکار مردم مظلوم فلسطین  را به قتل می رسانند، افزود: صهیونست ها مردم مسلمان فلسطین را در اردوگاه های صبرا و شتیلا  در چنین روزی به خاک و خون کشیدند.

وی بیان داشت: با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید، بدانید که باید تحصیل به همراه آگاهی و تزکیه نفس باشد.

امام جمعه موقت کرمان با تاکید به اینکه نسل کشی در کشورهای مختلف توطئه ای از سوی دشمنان اسلام است، اظهار کرد: کشتار مسلمانان در میانمار یک فاجعه انسانی و مصیبت جهانی از سوی دشمنان اسلام است.

وی تصریح کرد: باید تمام مسلمانان در راستای  محکوم کردن نسل کشی و کمک به مسلمانان میانمار به پا خیزند به گونه ای که حساسیت مراکز بین المللی و سازمان ملل را نسبت به کشتار مسلمانان میانمار برانگیزند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار